söndag 28 februari 2010

LO nr 26



Söndag... började med ett läkarbesök med sonen men sen en ganska lugn och skön sådan. Hunnit med en del måsten och så lite scrap.
Denna LO påbörjade jag på Papprika när jag var där en måndagkväll i mitten av februari, jag blev aldrig klar och heller inte nöjd. Men idag bestämde jag mig för att ta tag i bitarna och göra klart den. Inspirationen kommer från någon holländsk sida (vet tyvärr inte var då jag är urusel på att spara). Materialet jag använt är wellpapp papper, bling, natursnöre, halvpärlor, Inkido papper, kopia från en gammal tidning, Distress ink vintage photo, Crackel paint, gesso och gasbinda och min skrivare. Det mesta av materialet kommer från Papprika.

1 kommentar:

Carina sa...

Åhh vad jag blir inspirerade!
Den är superfin.
Kram Carina