lördag 20 februari 2010

Snökaos, OS, Melodifestival och scrapp

Nu är det så mycket snö så jag inte vet var jag skall lägga det man måste skotta undan. Vart man lägger det så ligger det i vägen. Hoppas nu att jag inte har stängt inne någon....

Sitter just nu och glor på melodifestivalen samtidigt som jag scrappar lite. Jag håller på att knåpa ihop ett kort med en för mig ny vikning. Jag har kommit på att jag är INTE bra på olika vikningar. Får jag ihop kortet kommer den i bloggen i morgon.

Däremot vill jag visa hur tavlan blev som jag gjorde på Papprikas scrapmara. Inspirationen hittade jag i tidningen Ett Trykk. Ett av dom roligare scrapp projekt jag gjort sen jag började scrappa 2008.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Nu räcker det med snö. Kvoten är fylld och mer därtill. Tavlan är underbar. Kram K

Eva sa...

Hääiiiaaa! Jag bara skriker rakt ut. SÅ JÄKLA SNYGGT. Jag vet inte vad jag ska skriva. Den är SÅÅÅ COOL.