tisdag 2 mars 2010

LO nr 22

Tänk att vintern inte ger sig. Här i Stockholm är det flera minusgrader, blåst och isigt, plus att det snöar lite till för säkerhets skull, usch, fy och blä. Det vore ju verkligen synd om våren skulle komma. Mina nerklippta fula pelargoner behöver inte alls sol och värme för att hinna växa på till sig innan ute livet börjar. Nä jag är inte bitter.......

Återigen har jag haft en kanondag på jobbet. Vi packade lunchmat och åkte till Tekniska museet Så himla roligt, jag hade hunnit glömma bort vilket bra museum det faktiskt är. Som vanligt skötte våra barn sig exemplariskt.

Den har LOn gjorde jag för drygt ett halvår sedan, tyvärr blev aldrig riktigt nöjd och jag fick aldrig någon ny inspiration och göra om den, så nu är den som den är.

Färgerna på bilden är dock lite missvisande. Inspirationen till den har jag hittat på nätet och skrivit ut, men jag har tyvärr ingen aning varifrån. När jag hittar saker som inspirerar skriver jag ofta ut, lite sparar jag också ner men det mesta river jag ut ur tidningar eller skriver ut direkt och lägger sedan på hög eller sätter in i pärmar.


Hur gör ni när ni hittar saker som inspirerar? Hur sparar ni? Eller ännu roligare fråga, vad inspireras du av?

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag inspireras av människor som du!

Puss!

Emmy sa...

Den där var riktigt dundersnygg! Den har jag ju inte fått se! <3<3 hihi