söndag 21 mars 2010

Snö, regn, tulpaner, inredning & LO nr 15

Ena dagen varmt, vårit och det rinner från taken. Nästa dag STORA snöflingor och nysnö, senare regn. Kom igen nu..... våren.........KKKKKOOOOOOOMMMMM NNNUUUU!!!

Tulpaner, jag älskar dessa blommor. Man blir så glad av att sätta en bunt tulpaner i kallt vatten i någon vacker vas. Appråpå blommor så var jag inne i en stor handelsträdgård/inredningsbutik idag. Jag letar inspiration till min uteplats och balkong. Ååå det finns så mycket jag vill ha!


För ett år sedan gjorde jag denna tulpan LO. Jag använde en schablon (för vägg eller möbler) att göra Alliumbollarna med.

4 kommentarer:

annannadesign sa...

Wow - snygg! Jag diggar verkligen alliumbollarna!

Katarina sa...

Jättefin och vad snyggt med blom bollarna. kram

Carina sa...

Kan bara instämma, snygga bolmbollar och en fin Lo( som alltid;)

Kram Carina

Köket sa...

Nu svarar jag här istället så att "nån" inte kan se mitt svar. Ja, jag ska köpa en köpa en kamera till Freddan när hon fyller år så jag behöver lite bra tips om modell och så.