fredag 23 april 2010

20 år - Grattis



Tänk att det nu är 20 år sedan mitt liv berikades med en liten kille. Så liten och underbar. Idag är du stor och underbar, jag älskar dig K!

23 april 1990 kom även S till världen. Ni kom till världen på samma BB, S kom 15 timmar före.
Vilken tur jag hade, jag fick ju 2 pärlor på en gång. Ni är kusiner och jag är stolt mamma och faster.

Det låter så patetiskt att säga att tiden går så fort. Sånt säger ju bara gammelmormor eller möjligtvis mormor. Men nu förstår även jag...... tiden går fort. Nu är ni ju vuxna, hur i hela friden har ni hunnit blivit det????

Grattis till er båda och hoppas ni får en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint skrivet, fick nästan en tår i ögat....
Trevlig helg! Kram JW

Köket sa...

jag vet precis hur du känner dig. Jag har ju nyss firat Rebeccas 20:e födelsedag. Hälsa och gratta din stora fina kille från mig.

Kram
M