lördag 10 april 2010

Lördag



Det är så härligt att vara ledig...... skulle vilja vara det fem dagar i veckan och jobba två. Någon som känner för att sponsra lite här?! Jag har konto 123 456....

Idag har jag och mina underbara kompisar åkt runt på lite loppisar. Shoppade gjorde jag förstås, man har ju svart bälte liksom.
Vi tog en fika paus med varsin räkmacka, inte illa jag lovar.

Väl hemma bakade jag hallongrottor, målade en ram och en låda som jag köpte idag.

Mysig middag med mina killar och gulliga E. E sitter nu och scrappar ett kort till sin syster som blir stora damen i morgon (10 år). Själv skall jag ut och nattvandra.
Ses och hörs!
Kram

3 kommentarer:

Katarina sa...

Vad härligt det låter med loppisrunda med kompisarna. Hörde att du var på Papprika i fredags. Vi ses. Fortsatt trevlig helg. Kramar Katarina

Annelie sa...

Ja det var en helt underbar dag, lite kallt, men vi hade roligt och det värmer.Ser fram mot att dina fina loppisfynd, omgjorda ligger på bloggen snart.

Köket sa...

Och när ska jag bli inbjuden till en loppisrunda då....? M