fredag 9 april 2010

Mer papper från Webster page


I julas köpte jag en Crafter´s Companion, och vad är det undrar ni nu. Ja det undrar jag nog också. Tyvärr har jag inte använt den mer än två gånger. Det är en slag mall som man använder för att göra/vika egna askar och kuvert. När jag har tid och får ordning på någon form av pysselhörna skall jag lägga lite tid på att komma igång med denna finurliga sak.
Från början tyckte jag det var nördigt gånger XL med denna "askmaskin". Men ja, jag har ändrat mig.... det blir ju jättefint.
Denna ask är det ända jag gjort, asken fyllde jag med värmeljus och på baksidan på tagen står det "Du lyser upp min dag".

1 kommentar:

Annelie sa...

Det är inte nördigt, det är åldern. Idag kom du ju på att du gillar "nördiga" kristallskålar....eller hur gumman!!