onsdag 28 april 2010

Onsdag

Oj oj jag hinner inte blogga, dagarna och kvällarna rusar..... Intensiva dagar på jobbet, melodifestival och utvecklingssamtal, hej å hå. Hjärnan fullproppad. Full aktivitet på kvällarna med alla möjliga uppdrag och lite måsten.

Efter jobbet idag åkte jag för att köpa färg och några utemöbler. I helgen ska här målas (ja ja, det kommer före och efter bilder).

Min underbara pappa har dessutom fixat golvet på min balkong, såå fint. Möblerna jag köpt idag skall inte stå på balkongen. Så jag måste ut på shoppingrunda och hitta dom perfekta balkongmöblerna nu. Jag vill ju inreda!!!

Så längtar jag till lördag, för då skall jag försöka skaffa lite pysseltid. Dock får vi se hur det går med den saken....:-)

Ha en bra torsdag. Kanske hörs vi i morgon.

Kom på en sak till.
I min lilla trädgård växer denna ljuvliga lilla luktviol. Blomman doftar som sådana där gamla violtabletter!

1 kommentar:

Katarina sa...

Åh, vad jag skulle vilja lukta på den. Vad härligt att ha en balkong att intreda. Det är ju så härligt att kunna ta en kopp kaffe ute vid husväggen där det värmer. Kram kram