måndag 5 april 2010

Så var påsken till ända

för denna gång. Jag har verkligen njutit av ledigheten. Bara gjort sånt som jag tycker om och mår bra av (nja, lite måsten har väl smugit sig in också). Förrutom dagens väder så har ju våren faktiskt visat sig, vinterjackorna har jag hängt in i förrådet.

Idag har jag rotat lite bland trädgårdssakerna....... vet inte vad jag skall ha för krukor i år. Hittade lite smått och gått som jag kan använda men jag måste nog ta en tripp till trädgårdhandeln och köpa några nya krukor i alla fall. Hittade också fram en gammal vinlåda som skall få lite färg på sig, sen ska den ut i på balkongen med något fint i. Bild på det kommer när arrangemanget är färdigt.

Hoppas ni alla får en bra vecka!

3 kommentarer:

Annelie sa...

Jag kan nog behöva gå på kurs hos dig...Kramelikram

Katarina sa...

Vad fint det är när du lagt alla ägg i en kort. Det låter bra att du varit nöjd med helgen. Ha en bra vecka. Kram Katarina

Anonym sa...

Gud vilka fina påskägg du har gjort, ser ju ut som de är tagna direkt ur en inrednings tidning. Vad du är duktig!! Kram Jenny W