fredag 14 maj 2010

För det (nästan) regnar här i Stockholm idag



Å då kan man passa på att göra saker inomhus. Jag har bland annat rensat bland mina skor, putsat skor, gjort fotbad & hårinpackning, sovit middag, målat en ask, tvättat och faktiskt scrappat lite.






Jag köpte nytt överdrag till min strykbräda härom dagen. Tyvärr är det lite för stort, men det funkar ändå.
Nu när brädan är fin så kändes det lite roligare att stryka. För jag har kämpat mig igenom strykhögen idag.
Tar dock en väldans tid med det gamla järnet så jag fuskar med ett nytt.......

1 kommentar:

Malin sa...

Ursäkta, men bor du i ett litet hus på landet? vad är det för fin vägg jag ser bakom strykbrädan? Börjar tro att det är hög tid att jag kommer och våldgästar dig nu så jag får se hur du bor numer.

Kram,
Malin