onsdag 19 maj 2010

Glad sommar kort

När jag var på Papprikas scrapmara senast hade Carina med sig en härlig bukett blommor som inspiration till att skapa något somrigt.
Jag fick inspiration att göra detta kort. Hade precis köpt nya färgen Forest Moss i Distress Ink dynan. Så den använde jag att stämpla olika clearstamps med. Glad sommar stämpeln fick jag låna av gulliga Katta. Blommor och Martha Stewart punschar är köpta på Papprika förstås. Där står också kortet och önskar kunderna glad sommar :-)

Ha det så bra!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Detta kortet är ju såå underbart vackert och jag blir så glad när jag ser det. Ett favvo kort. Jag längtar efter sommaren och alla vackra blommor, vilken härlig årstid vi har framför oss. Kram!

Pysselpalatset sa...

Hej, Ett riktigt härligt somrigt kort.. Du är sååå duktig och kreativ. kram Jeanette

Carina sa...

Riktigt snyggt, blir mycket inspirerad!
Kram Carina