fredag 7 maj 2010

Scrapmara


ÄÄÄnnntttllliiggeenn!!! Ska jag få scrappa. I morgon har Papprika scrapmara och jag ska dit! Som jag har längtat. Senaste veckorna har varit sjukt intensiva. Så imorgon ska här skapas (hoppas jag, vill säga, för ofta när jag kommer bland så duktiga och kreativa människor så får jag skaparkramp, tycker inte jag kan något och allt blir fult).

Ja ja lyckas jag inte skapa något så får jag alla fall umgås med härliga tjejer, mycket skratt brukar det också bli.

Ska plocka ihop mina grejer nu. Ni som inte scrappar skulle garva läppen av er om ni såg min packning. Ser ut som om jag skall flytta. Jag kanske skulle fota lasset i morgon så ni får se....
Ha en skön fredagkväll.

1 kommentar:

Annelie sa...

Jag har sett din "scrap-packning", jag vet jag, kram på dig och ha så kul i morgon.