tisdag 8 juni 2010

Gissa var jag varit idag!

På hemlig utflykt............ barnen hade med sig matsäck, men varken föräldrar eller barn visste var vi skulle. 23 förväntansfulla och mycket nyfikna barn försökte lista ut var resans mål skulle bli. En var på rätt spår.
Med denna utflykt avslutade vi ett tema arbete som vi haft under en månad. Det blev verkligen en kanondag. TACK alla underbara kids för att ni är ni. Vi har så otroligt roligt tillsammans! Tack J för bästaste samarbete och för att vi har en toppenklass.
Ser ni Doris..... hon simmar där blå och lite smått förvirrad.
Ååå vet ni inte vem Doris är?
Ha, det är virrpannan i filmen Hitta Nemo.
Föresten så hälsade vi på Nemo också.
Nu ska här sovas, har varit mycket dåligt med den varan under
en längre tid nu.....

2 kommentarer:

annannadesign sa...

Vilka underbara foton! Och jag ääälskar Doris! Känner mig lite som hon ibland...

Kram!

Katarina sa...

Underbara bilder. Jag har inte sett Hitta Nemo så det får jag när jag hittar ngn som har filmen. Känner mig ofta förvirrad så jag gillar nog också Doris. Hoppas vi ses snart. Kram K