lördag 5 juni 2010

Grattiskort


Ett gamalt påbörjat kort som jag äntligen blivit klart!

Så lördag igen...... jag och kompisen A åkte förbi en loppis. Jag fyndade en stoor guldram för en hundring. Jag återkommer med bilder.

Jag blev så sjukt sugen på att möblera om hemma. Vilket inte riktigt är aktuellt, så istället möblerade jag om bland saker som lätt går att flytta såsom lampor, ramar, stilleben mm. När jag började flytta på grejerna inser man ju att det behövs dammas också.............. hmm så dammtrasan åkte fram med.
Nu på kvällskvisten tog målarsuget över så jag har precis målat två ramar (ja guldramen också:-)) första varvet. Förmodligen blir det ett varv till innan det är dags att krypa ner i lopplådan.
Ha en förtsatt skön kväll!

3 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Åh, vilket vackert kort du har gjort!
Är avis på alla dina loppisfynd, och att du kommer iväg på alla dessa loppisar!

Annelie sa...

Ja, du gumman, du gjorde ett kanonklipp med ramen idag. Ska bli kul att se hur den blir, målad och fin.

Anonym sa...

Du är så kreativ! Ser fram emot att se fler alster av dig!

/Anna-Karin