söndag 18 juli 2010

Fiskmiddag

Åååå det vankas fiskmiddag.

Det är bland det bästa jag vet när pappa kommer upp från älven med ny fångad fisk.
En fiskmiddag vankas i goda släktingars lag. Alltid lika gott och trevligt.

I veckan som gått har jag hunnit med att besöka en hel del lokala loppisar.
Vissa bra andra katastrof dåliga.
En del fynd har jag gjort, vissa användbara andra bara till dekoration.
Vissa saker bara ligger där och skriker - - köp mig köp mig, jag vill följa med dig hem - -
Då måste jag ju bara köpa, eller hur?

Sommarvärmen håller i sig, härligt eller hur?!
Kram

1 kommentar:

Katarina sa...

Vad mycket trevligt du upplevt. Hoppas resten av din semester blir lika bra. Nu åker jag iväg till landet o blir där ett tag. Härligt. Hoppas vi kan ses när jag kommer hem. Kram kram