måndag 5 juli 2010

Hallå............någon där???

Så tyst och dött det är här i cyberspace. Men det skall väl va så den här tiden på året.
Men när man har några minuter över till att inte göra något så är det ju trist att komma
ut på bloggar som är helt eller delvis torrlagda.

Ä va gnällig jag blev nu då......kände bara för att surfa en stund.
Men det va inte mycket att inspireras av denna kväll.
Själv har jag ju varit lika dålig på uppdateringar. Fy mig!

Men här ska ni i alla fall få se mitt nyaste inköp, så lycklig jag är över mina nya skridskor.
Jag köpte dom på Tradera, så fina så fina!

Dom pryder nu min balkong tillsammans med en av mina
113 tavelramar jag fyndat på loppis.

Ramen till höger är den som nu sitter på balkongen.Ha det underbart ute i sommarsolen och värmen.
Vi får se när det kommer en uppdatering från mig.
Ha det bäst.
Kram

6 kommentarer:

Nina sa...

Tjena Bruden ja jag är här fast nu ropar kudden på mig så ha en trevlig Tisdag

Katarina sa...

Hallå du. Hoppas allt är bra med dig. Jag försöker ringa dig ngn dag och hoppas du har tid att prata i stället för att skriva här. Kram kram

Pysselpalatset sa...

hallå där, jag är hos Tristan som är lite febrig... just nu provar han mina skor!!!! håller med det är lite torka... Men var det inte synd och skam att sabotera dessa snygga tavlor... ler stort... många sommarhälsningar från Jeanette

annannadesign sa...

Du fixar och fixar... Och fint blir det! Jag är snart tillbaka i storstan och slipper trögt mobilt bredband, så då blir jag nog mer aktiv. Hoppas jag! Men då försvinner ju du från stan...
Kram på dig! Hör av mig snart!

Malin sa...

Åker du till landet efter jobbdagarna tar slut? I så fall får du ha det så skönt så får vi ses när du är tillbaka.

kram!

Britt-Inger sa...

Hej. Vilket underbart bröllopskort du gjort vid tidigare inlägg, sagolikt!! Har läst lite det du skrivit och det är nog lite torka lite var stans. Scrappande tillhör nog den mörkare årstiden, åtminstone för mej. Man är ute mer och rör sej, loppis t.ex, hur kul är inte det :)
Ha en skön ledighet nu, för klockan börjar närma sej 14.45...
Kram, Britt-Inger