tisdag 20 juli 2010

Jag har nog glömt....

att den här bloggen delvis skulle handla om scrapbooking.

Det är så länge sedan jag scrappade (stavar man med ett eller två p:n? ä vem bryr sig) att jag snart glömt bort hur man gör :-)

Skämt å sido, det ryktas om att vi skall få lite dåligt väder i morgon så då kanske det blir av.

Idag har jag varit i Östersund och gjort stan osäker. En sväng ut till Frösön blev det också.
Undrar ni om jag varit på loppis också................ jajamen!
Men tyvärr inget köpt, dåliga loppisar.......kosta plenty plenty med guldpengar.


Denna tag/kort fick en jobbarkompis på ett packet.
Ha dé!

1 kommentar:

Carina sa...

Jag längtar också till scrap...men tjejerna vill bada hela tiden...vågar man skriva att det vore mysigt med lite regn;)
Fin tag! Inspirerande. Hoppas att vi ses snart.
Kram Carina