söndag 19 september 2010

Jag har skapat!

Äntligen har jag fått scrappat. Igår var jag tillsammans med vänner i Eskilstuna på en scrapträff.

Vi hade jättetrevligt. En välorganiserad träff. Det är alltid så roligt att vara i en miljö med många andra kreativa människor.

Ännu roligare var att jag faktiskt deltog i tre olika tävlingskategorier. Vilken kick! Jag vann.........alla tre!

Här är ett av mina tävlingsbidrag.




Priset var sponsrat av Altheas Mix. Tack Marita.


         Ha en trevlig valdag!


6 kommentarer:

annannadesign sa...

Shit vad du var snabb! Jag har inte ens plockat fram kameran än...
Kram på dig tjejen - och tack för skjutsen!

Katarina sa...

Ja, du är snabb som blixten att uppdatera bloggen med det nua. Har nyss vaknat och är slut i kroppen, det blir en lugn dag idag. Förstår att du vann då du är helt enormt duktig och kreativ. Så glad att jag fick åka med dig hem igår. Tusen tack. Vi hörs. Många kramar Katarina

Fru Nilsson sa...

Jag förstår att du vann. Superfint.Jag gillar också att fixa och trixa men scrapping har jag aldrig testat.

Camilla sa...

Jätteroligt att du kom!!

Du är jätteduktig!

Kram Camilla

Pysselpalatset sa...

hej, något annat en vinst hade förvånat mig... Du har det lilla extra som får oss att haja till och bara säga åhhhh. Mår du bättre nu??? Kram Jeanette

Anonym sa...

Men du är ju så fantastikt duktig!
Jag förstår varför du vann.
Jag blir så otroligt inspirerad av det du gör.
Du gör mig till och med sugen på att skaffa en egen blogg.
Skulle vara roligt att träffa dig.
//Lisa i Sundsvall