måndag 20 september 2010

Julkort

Jag har gjort årets första julkort.
Känns lite vrickat att en skriva ordet jul när det är några månader kvar.
Men inspirationen infann sig så det var bara att köra på då.
Man vet ju aldrig när nästa ryck kommer tillbaka.

Just nu använder jag Tim Holtz dies Baroque till mycket,
(för er som har noll koll på denna material hobby;-) är det är den som "bakgrunden" är utstansad med)
Jag gillar den verkligen!
På scrapträffen i helgen köpte jag nya snöflinge punchar i 4 olika storlekar.
Altheas Mix sålde dessa. Dom har redan blivt riktiga favoriter.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så in i norden fint!
//Lisa

Katarina sa...

Så otroligt vacker julkort. Hoppas det gick bra att jobba idag. Jag har varit helt sänkt i 2 dagar. I går låg jag hela dagen med värk. Vi hörs. Kram Katarina

annannadesign sa...

Ljuuuvligt! You're one of a kind!

Kram!

Pysselpalatset sa...

Så fint.. och så gillar jag att su använder dig av "resterna" innuti. Ger en känsla av kontinuitet.... så lyckat C ... kram Jeanette

Carina sa...

Snyggt Carina !

Linda sa...

Jätte fint kort. Nu får jag lite inspiration till egna kort:).