torsdag 23 september 2010

Sista tävlingsbidraget

En LO (för er som inte scrappar betyder LO layout på "fackspråk" ;-)) till.
Den här gjorde jag på scrapträffen senast. Det var en utmaning/tävling med en skiss som inspiration.
Med detta bidrag deltog jag i min sista tävling, som jag hade turen och vinna.


Papper från Maja Design, blommorna utstansade med Tim Holtz dies och retro punch.
Jag fick för mig att använda min nya öljettsättare (eller vad det heter) som jag köpte på
rea på Panduro. Attans va smidig den va, så nu lär jag ju använda öljetter lite mer.

Nu är det dags att borsta tanden och klä på sig....... jobbet väntar.
Hoppas ni får en skön torsdag och att det blir ett härligt höstväder.
Kram kram

4 kommentarer:

Katarina sa...

Underbart fin. Jag gillar din stil så mycket. Hoppas det får bra för dig. Kram kram

Anonym sa...

Åh, vad du är duktig! Det känns ju självklart att du skulle vinna tävlingarna, du har verkligen talang för att scrappa. Måste känns kul att få det bekräftat också :)Roligt att ha dig tillbaks på jobbet igen, jag har saknat dig!

Anonym sa...

... Från JW :)

Anonym sa...

Ännu en vacker skapelse, Super snyggt!
Fortsatt trevlig helg.
/Lisa i Sundsvall