torsdag 21 oktober 2010

Halloween

Jag är inget fan av Halloween men i brist på annat så får ni se ett litet album jag gjorde förra året.
(och ja flera av er har redan sett det tidigare...).
Inspirationen kom från någon amerikansk sida.
Jag är absolut sämst att hålla koll på var jag sett
saker och ting.



Trots ett tema som jag inte är så road av så var det
kul att göra ett så litet minialbum.

Nu är det snart natti natti för min del.
Har en del att pyssla med i morgon.
Hoppas bara att vi inte har snö i morgon bitti,
har ju inte fått på vinterskorna på bilen ännu.
Utan bil blir inte hälften gjort i morgon.

Ingen ko på isen (som pappa brukar säga), då får jag väl vänta.

Önskar er alla en skön fredag och trevlig helg!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men woow vad fint, jag är galen i halloween! Så gulligt.

Hoppas du får en bra helg du med.
Hälsningar
Lisa i Sundsvall

Pysselpalatset sa...

Hej, ingen fan jag heller av halloween, men ett fan av dina verk... Detta är verkligen läckert.. kram j

Katarina sa...

Jag har sett den förut men snygga saker kan aldrig visas för mycket. Den är såååååå läcker och skitsnygg. Trevlig helg. Kram katarina

annannadesign sa...

Kör försiktigt! Jag har testat - det gick bra utan vintedäcken... Ha en skön helg!

Kram!

Alexandra sa...

Jag ogillar butikers sätt att sälja in Halloween men annars tilltalar den mig mer och mer! Idag fixade jag till ett bordsarrangemang med en pumpa, som högst troligen kommer förvandlas till ett grinande ansikte om ett par dar.
Albumet var riktigt läckert! Blir frestad att göra ett sådant också =) Känner igen det där med att glömma var man hittat inspiration.

clara sa...

Jag ääääääääälskar halloween, jag tror att du gjorde det där albumet till mej egentligen ;)

Pysselpalatset sa...

Hej C, och tack för lyckönskningen... Dagen i går var magisk... helllt underbar. Du är såå välkommen när du vill. kram j