söndag 31 oktober 2010

Veckan gick så fort

Ibland undrar jag om någon sätter tiden på snabbspolning. Veckan har gått i turbofart. Jobbat, tränat, handlat, städat, tvättat, lämnat bilen på service (fick lite hjälp med det, tur...), IKEA, krabbmiddag hos mig med barndomskompisar, studiedag om nya läroplanen, middag hemma hos mig med mina goaste närmaste kolleger (TACK för att ni finns nära mig,
utan er vore jobbet inte lika roligt)
 och igår scrapmara hela dagen och kvällen.
TACK Malin, Katta och Jennie för en underbar dag
med mycket prat, fniss, shopping, skratt, skapande och prat.
Det var ju inte bara vi där... kanske 80-90 personer totalt.
Kul att träffa andra som man inte sett på länge,
och trevligt att träffa nya scrappare.

Så skönt att vi fick en timme extra just denna helg.
Idag söndag tänker jag göra så lite som möjligt.
Har ni sett min nya ljusstake, det en kanna (faktiskt min glöggkanna, det står glögg på baksidan).
Fyllt kannan med sand och satt ner ett så stort
ljus som möjligt.
(och ja jag ser att ljuset står snett,
jag har fixat det nu men orkade inte fota om   ;-) )

Ha en skön söndag och en bra vecka!
Kramelikram

7 kommentarer:

Malin sa...

Tack hjärtat för en härlig dag! Per tyckte att jag gjort lite lite på 12 timmar. Han fattar nog inte hur mycket tid som går åt till skrattanfall, shopping, chokladätning, kaffe och bara strosa runt. Själv tycker jag att 4 kort på 12 timmar är en bra utdelning ;)

Pysselpalatset sa...

Nu är jag jättenyfiken på dina alster... och att ljuset står snett hör bara till... Lite shabby.. så att säga. ler.
Kram jeanette

Katarina sa...

Det var såå kul att träffa dig igår. Jag blir alltid så glad när vi ses. Tack för en underbar dag och kväll, tiden gick alldeles för fort.

Vilken bra idé att ta en kanna och använda som ljushållare. Du är så otroligt uppfinningsrik. Hoppas det inte går så lång tid tills vi ses igen. Kram kram

annannadesign sa...

Åhh, vad jag önskar jag kunde varit med i går! (Jag hade visserligen en toppendag, men ändå...) Att få sitta och scrappa och skratta - inte mycket som slår det!
Kram!

Susy sa...

Hej igen!
Så himla kul att träffa dig igen och jag älskar verkligen allt du gör! Du kan verkligen göra allt snyggt! Imponerande!
Längtar att få se det du gjorde i lördags , imponerad när du satt och sydde på ditt alster!!!

KRAM SUSY

Anonym sa...

En kanna, varför har jag aldrig tänkt på det? Jag har ju hur många som helst, jag samlar nämligen på kannor.
Så nu ska här köpas ljus, huset lär bli full med vackra kannljusstakar.
Tack för tipset, du är pärla!
/Lisa i Sundsvall

Carina sa...

Åhhh vad jag hade velat vara med igår ! men livet har sina åtaganden ;) Saknar dig. Ser att ditt liv går i samma fart som mitt, ibland stannar jag och ler, sen kör jag vidare.

Hoppas att vi kan ses snart.
Kram Carina