söndag 28 november 2010

1:a advent

Så har jag gjort adventfint hemma.
Det är så otroligt mysigt att plocka fram julsakerna till advent.
Jag älskar att pynta, lyssna på
julmusik,
tända ljus och sätta upp stjärnorna i fönstren.
Mysfaktorn är på topp.
Ute viner snön och jag har varit ute och skottat.
Jag har gjort lite julfint ute också, med ljusslingor,
ljus och stilleben.

Nu ska jag laga lite mat och äta en härlig middag med
mina underbara barn.

Ha en härlig fortsättning på denna första advent söndag.
//Carina

3 kommentarer:

Katarina sa...

Ha en fortsatt trevlig advent. Jag har kommit hem och är trött men otroligt nöjd med helgen hos Eva. Jag ville stanna där med alla för gott. Vi kanske kan höras ngn dag om du har tid. Var rädd om dig. Kram Katarina

Susy sa...

Åh så fint!
Trevlig advent på dig!
KRAM SUSY

Pysselpalatset sa...

så ljuvligt vackert... känner stämmningen ända hit. kram j