tisdag 16 november 2010

Grattiskort

Det händer inte mycket på pysselfronten här inte.
Om jag fick önska och drömma skulle jag vilja vara ledig
en vecka eller två för att skapa.
Jag vill måla möbler och inredningsdetaljer, fixa lite hemma
och förstås scrappa.

Någon gång när jag vinner storkovan skall jag nog göra det.
Men då borde jag nog börja med att spela på något
så jag i alla fall har en chans att vinna.
Just nu känns det lite marigt,
jag köper ju inte ens en trisslott:-)

Här är i alla fall ett grattiskort som jag gjorde i helgen.
Jag har så in i bäng svårt att göra kort med lite saker på.
Detta skulle skickas och då går det ju inte att fläska på med hundra grejer.

Tjingeling!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Kortet blev jättefint. Gillar de dova färgerna. Kram kram

Susy sa...

Stilfullt och super snyggt!
KRAM SUSY