onsdag 3 november 2010

Jultag

Jag älskar att skapa med wellpapp,
så även denna gång.
En jultag att sätta på ett paket eller en flaska glögg.

Häromdagen så fick jag värsta jullängtan.
Kunde nästa känna doften av pepparkakor och glögg.
Så för att stilla lite längtan så köpte jag
en tidning med julbilaga.

Ni som känner mig vet att jag är ganska knäpp när det gäller jul. Jag vill ju gärna planera allt från dukning,
paketinslagning, julkort och inredning.

Njut av dagen och tänk på att
du blir vad du tänker!
Kram

4 kommentarer:

Katarina sa...

Underbar jultag. Ja det är inte långt kvar till jul, tiden går ju så fort. Kram kram

Anonym sa...

Vad fyndig du är. Jag skulle aldrig komma på att man kan göra så fina saker med fult wellpapp. Jag önskar jag var lika kreativ som du. Varje gång jag besöker din blogg blir jag lika tagen över allt fint du gjort och gör.
Lev väl.
/Lisa i Sundsvall

Annelie sa...

Tack för i kväll, det var jättetrevligt.
Vad fint sidhuvudet blev, ser vintrigt ut, kramisar

Eva sa...

Jag håller med dig helt och hållet. Det roliga med jul är ju all planering, dekorationer och pynt. Jag älskar allt som har med jul att göra. Jättefin tag! Ska försöka mig på att skapa lite plaseringskort till julafton.
Kram