söndag 21 november 2010

Träskrin

Trälådor - jag har en kärlek till lådor och skrin.
Fick jag plats skulle jag förmodligen haft hundratals.
Jag älskar att sortera och att var sak har sin egen plats,
då är lådor perfekt.
I somras när jag var på landet fyndade jag en massa roliga saker, bland annat denna trälåda.

Jag funderade ett tag innan jag målade den vit.
Den var ju jättefin svart.
Men det är ju inte riktigt jag när det inte är vit.
Så färg och penseln fick jobba även här, dock inte lika hårt.
Det svarta lyser igenom.
För några månader sedan var jag i en inredningsbutik och
hamnade som vanligt vid en massa lådor.
Där stod en jättefin dyr trälåda med ordet PHOTO på.
Då kom jag på vad mitt träskrin skulle bli!
Igår tog jag mig i kragen och skrev på lådan.
 När jag ändå hade färgen framme skrev jag på min
skoputsar låda också.

Ha en skön söndag vänner!

9 kommentarer:

Malin sa...

Har du skrivit på fri hand eller har du en så fin schablon?

annannadesign sa...

Snyggt Carina! Lättare att hålla ordning, när förvaringen är sådär snygg! I alla fall kan ju jag säga det, för då finns det en förklaring till varför jag har oreda överallt... ;)

Anonym sa...

Hej, super snyggt som vanligt.
Hälsningar
Lisa i Sundsvall

Pysselpalatset sa...

Men c... var det här var lyckat... gillade lådorna urmycket... kramen j

Katarina sa...

Åh vilka underbara lådor. Inte bara praktiskt att veta var man har sakerna utan snyggt också. Ha en bra vecka. Kram kram

Susy sa...

Elegant och verkligen jätte snyggt!
KRAM SUSY

Carina sa...

Snyggt Carina, otroligt inspirerande!
Kram Carina

Laila sa...

Jätte fina lådor. Det blir mycket mer personligt så här! :-)

Anonym sa...

Jättefint som alltid! Allt gick bra med E idag, en tand drogs ut och en lagades.... E var tapper och jag var lite mör efteråt :) Ses imorgon! Kram JW