söndag 19 december 2010

Fjärde advent

Snöskottning, städning, tvättning, paketinslagning, matlagning, strykning, träning och lite inredning är vad som står på
dagens att-göra-lista.

Bitarna börjar falla på plats och jag har bara ett par
julklappar kvar att inhandla.
Dom och resten av maten ska jag fixa i morgon efter jobbet.
(jag vet, alltid har man glömt något och måste till affären en gång till, men jag kan ju i alla fall försöka komma ihåg allt).

Hoppas ni njuter lite av julstöket och snöskottningen.

Trevlig fjärde advent önkskar jag er!

1 kommentar:

Katarina sa...

Det låter som du börjar få kontroll på allt och slipper stressa in i det sista. Jag var på 22 års kalas igår. Jättetrevligt. Det som är mindre kul är att jag har fått ryggskott. Ha en underbar 4:e advent. Kramar Katta