torsdag 30 december 2010

Gott Nytt tag

Igår kväll scrappade jag en stund.
Vad bidde de då rå undrar ni kanske.
Det bidde en Gott Nytt År tag att sätta på gå-bort-champangeflaskan.
Papperna är Maja design och jag använde mig också av
min nya
Tim Holtz Dies Snow Flurries.
Den lilla tagen med Gott Nytt År är en stämpel
(tyvärr vet jag inte tillverkaren men den är köpt på Pyssloteket).

Jag smetade in snöflingorna med glitterlim (å ja, jag använde glitterlim för ni som känner mig vet att jag inte gillar glitter :-)).
Men här blev det så bra.
När glitterlimmet torkat la jag ett tjockt lager med Crackel Paint clear. När det torkat ser det ut som sprucken is.
(syns dessvärre inte så bra på bilden)
Även rosorna fick både glitter och ett lager Crackel Paint clear.
Tyvärr syns det dåligt på bilden nedan.
Ha en fortsatt trevlig kväll.

5 kommentarer:

Susy sa...

Superfin gå-bort-present till nyår!
Gott slut och GOTT NYTT ÅR!
KRAMIS SUSY

Katarina sa...

Åh, tagen blev underbar. Jättefin. Ha det bra och Gott Nytt Pyssel År. Kramar Katarina

Britt-Inger sa...

Gott Nytt År!
Kram, BI
ps. Snygg tag :) ds.

Systrarna vitt sa...

Så vackra saker du pysslar ihop.
Gott Nytt År, Liselott.

pyssloteket sa...

Supersnygg tag!
(Tillverkaren på stämpeln är svenska Forma Hantverk)
Anna