torsdag 16 december 2010

Inte långt kvar nu

Hallå där ute.Hur har ni det?
Är det fullt ös med julstöket?

Det är inte lätt att hinna med att blogga i jultider har jag märkt.

Dagarna försvinner alldeles för snabbt.
Det som också försvinner för fort just nu är orken.
Mycket som skall göras och hinnas med helst innan doppardagen.
Samtidigt som jag älskar jultider med stämmning , mys och snö.

Jag ser fram emot några dagars härlig julledighet.
Då ska jag bara vara!!
Det är bland det bästa jag vet!
Kram kram

2 kommentarer:

Katarina sa...

Så söta jultomtar. Jag har satt upp julgardinerna i köket och tänkte i helgen pynta mer. Jag håller ju inte på med julmat eller julgodis heller så där är det lugnt. Ha det bra o stressa inte för mycket.

Kramar Katarina

Britt-Inger sa...

Super söta tomtar :)
Här är det så lugnt så, p.g.a. förkylning. Och det är underbar att inte stressa. Det är lite rött över allt, julgardiner i köket. I helgen ska det bakas lite och granen kommer nog upp på måndag, för dagarna före aftonen, kan det "kanske" bli lite stress ;)
Hoppas du får en lugn helg.
Kramen, Britt-Inger