onsdag 29 december 2010

Lite vardag mitt emellan



Lite vardag har jag haft idag (och i morgon).
Jag har jobbat, en mysig ute dag i pulkabacken. Lagom kallt, mycket snö och glada barn. Till lunch gjorde vi grillade hamburgare och korv. Så mysigt att grilla, maten smakar extra gott, särskilt med rosiga kinder och kalla händer.

Nu har jag kommit hem och tänt ljusen, dragit på mig mjukiskläderna och mellanlandat i soffan för en kort bloggrunda.

Ska laga lite middag. Sen tänker jag scrappa en stund. Kollade just in vad som går på TV ikväll, bara s**t i min smak så då passar det kanon att scrappa en stund. Vi får se om det blir något att visa upp.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Låter som en jättemysig dag. Det var såå kul att träffa dig igår. Hoppas nu det inte dröjer så lång tod tills nästa gång. Kolla datum om du skulle komma över nästa gång du är ledig. Kram kram

Susy sa...

Mysig dag och nu får du ha en mysig kväll!
Jag vill sedan se vad det blev scrappat!!!!
KRAMIS SUSY

Annelie sa...

Men då, det var ju Morden i Midsomer ju, satt å stickade klart min nya mössa till det, kanonbra! Kramis gumman