fredag 28 januari 2011

Friday!!!!!

Underbart, det är fredag, solen skiner, jag har städat,
handlat och tvättat.
Januari är snart slut, det känns skönt. Visserligen brukar hela februari bestå av snö och kyla men ljuset är verkligen på väg.
Det är inte kolsvart ute när man går hem från jobbet kl. 16!
(gör jag bara en dag, men en då...)

Är sjukt sugen på loppis, så i morgon blir det nog en vända
till den lokala fasta loppisen.

Jag har hunnit scrappa (men alldeles för lite ändå) och
gjort ett grattiskort.
framsidan:


insidan:

baksidan:

Ska försöka uppdatera bloggen lite oftare, men idag
sätter jag punkt här.
Ha nu en härlig helg!

3 kommentarer:

annannadesign sa...

Snyggt Carina! Som vanligt:)
Ha en riktigt skön helg!

Kram!

Pysselmani sa...

Vilket underbart kort! Fastnade för det på direkten (är oerhört svag för både grönt och fjärilar!) Tycker jättemycket om vad du gjorde med insidan, tycker den kan vara svår att få till ibland men du lyckades riktigt bra, och den knyter fint ihop med framsidan!
Lycka till med loppisbesöket, ibland kan man hitta så mycket roliga saker!

Katarina sa...

Supersnyggt som alltid. Jag tokgillar dina läckra kort. Jag måste nog köpa Majas nya papper, de är bara såååå snygga. Ha en riktigt trevlig helg och ha det så bra på loppisen, var ligger den?

Kram kram Katarina