fredag 21 januari 2011

Imorgon...

...ska jag äntligen scrappa tillsammans med härliga vänner.
Inspirationen till detta kort hittade jag på en blogg som jag trodde jag sparat bland favoriterna.
Nu hittar jag inte tillbaka:-(
Jag skall försöka leta lite.
Jag har i alla fall använt Maja Design nya papper.
"Omslaget" drar man av uppåt.
Väldigt roligt att göra denna vikning, underbara papper,
så tacksamma att skapa med.

Fotona är inte dom bästa, fotade ute i går morse
 då kortet skulle med till jobbet.

Trevlig helg!

5 kommentarer:

annannadesign sa...

Snyggt! Och vilka underbara färger!

Nu ses vi snart:)

Pysselpalatset sa...

Så vackert och välarbetat... kram J

Susy sa...

Vilket kort, otroligt vackert!
Underbart att sitta och scrappa med vänner, ha en riktigt bra dag!
KRAM SUSY

Katarina sa...

Kortet är jättevackert med de fina Maja pappren. Gillar det jättemycket. Kram kram

Petra sa...

Vackert kort!