tisdag 4 januari 2011

Rensat scrap

Oops, dagarna rinner iväg och bloggen har
blivit lite bortglömd.

Jag har tillbringat mycket ledig tid med att städat
bland mina scrapsaker.
Jag har FÖRMYCKET papper!! (någon som känner igen sig?).
Så nu har jag rensat bort en hel hög.
Jag har samlat ihop en låda med andra scrapgrejer som
jag inte heller använder, lite nytt, lite begagnat.
Så nu väntar jag på att någon skall ordna en scraploppis!
Är det möjligen någon som känner sig manad?
Jag kommer! :-)

Den här asken hamnade inte i loppislådan utan hos
ett kärt födelsedagsbarn.
"Bandet" runt asken är ihopsatt med en magnet,
det blev kanon, lätt att öppna.

4 kommentarer:

Susy sa...

Vilken bedårande fin liten ask!!!
KRAM SUSY

Anonym sa...

Tack!Den var jättefin,för att inte tala om innehållet.Gulligt litet sött djur, helt i min smak;)kram

Anonym sa...

Vilken bra ide är det här med scrap loppis!! Jag hänger med både som säljare och köpare./Mandana

Katarina sa...

Vad olik asken blev när du fotade den, kände knapp igen den. Den blev helt underbart vacker. Kram kram