onsdag 23 februari 2011

Ingen lust

Oj oj här i denna blogg sker inte mycket.
Just nu har jag inget att blogga om.
Inget skapande, inget scrappande och inget av värde att
dela med mig av här i cyber.

Så ni får ha lite tålamod tills det dyker upp något igen.

Toklängtar gör jag i alla fall till våren och kommande trädgårdstider.
Jag vet att jag inte är ensam om den längtan.
Nu kämpar vi tillsammans igenom kommande veckor, så har vi
snart våren här!
Ljuset är i alla fall tillbaka, alltid något!

Ta vara på er!

4 kommentarer:

Pysselpalatset sa...

Hej C, visst är längtan stor nu... Jag är sååå innerligt trött på att vara påbylsad... har gått ner tio kg sedan förra sommaren.. och jag längtar till att få klä mig lite tunnare... Har köppt långskaftade läderstövlar för första gången och vill sätta på mig dessa och en kjol och trippa runt... men istället har jag underställ och tjocka ylletröjor... usch och fy... Ler. Nu ska jag samla ihop mig för tre dagar i butiken... ska bli kul... hoppas några vågar sticka ut näsan på byn.. 20 minus aj aj ... allt gott till dig söta c. kram j

Katarina sa...

Känn inget tvång som jag sagt tidigare. Vi är glada när än det kommer ett inlägg. Kram kram

annannadesign sa...

Hej!
Jag har också tappat lusten - scrapinspirationen dog... Eller så har det med tidsbriten att göra! Hoppas på ny fart på söndag;)
Kram!

Susy sa...

Hoppas din scraplust kommer tillbaka snart!
jag vill också ha vår, denna kyla är inte kul....

Ha det bra!
KRAM SUSY