tisdag 8 februari 2011

Redan tisdag :-/

Kollegan köpte godis idag på lunchen,
"det här räcker hela veckan" sa hon .
När vi gick hem så sa hon "nu är veckan snart slut....."
Ha ha, godiset slut (nästan) men flera dagar kvar .....

Jag gillar inte att fota med blixt, denna gång blev jag tvungen.  Annars hade jag fått vänta till helgen.
Jag blev inspirerad av en utmaning/tävling hos Monica.
Så jag tänkte också delta, gör det du med!

Så tävlingen har följande kriterier:
Skapa ett alla hjärtans dag kort (alternativ variant eller traditionellt)

Det måste finnas pärlor på (t ex pearl maker eller halvpärlor
som jag använt ovan eller andra sorter)

Det måste också finnas något utskuret (alternativt urklippt)
från minst ett mönsterpapper.



Ta hand om dig!

6 kommentarer:

Monica sa...

Så vackert! Och stämpeln passar ju perfekt till detta ändamål :-)
Tusen tack för att du deltar i tävlingen!
Kram Monica!

Katarina sa...

Supervacker tag. Vad kul att du är med i tävlingen. Ha en fortsatt bra vecka. Många kramar Katta

Annelie sa...

Med det superbraiga kortet lär du vinna, puss på dig gottegris!

~~Carina A~~ sa...

Nää det va inte jag som va gottegrisen:)

Annelie sa...

Haha, näe det var väl Jenny S? Nattis

Susy sa...

Super vackert, du gör så fina saker!!!
Skrattade gott åt kommentaren om godispåsen! TACK!
KRAM SUSY