onsdag 23 mars 2011

Kärlek

Små underbara saker som värmer i hjärtat.

Detta lilla hjärta gjorde yngsta sonen i mars 1999.
Då 6,5 år gammal ritade han och smög sen ner
det lilla röda fina hjärtat
min plånbok.

Flera veckor senare hittade jag det.
Hur lycklig blev jag inte då tror ni.
Då sa han att han ritat det för han älskade mig.

Nu 18,5 år gammal så ritar han inga hjärtan men han är grym
på att tala om att han älskar mig.
Ibland har man tur:-)

Hjärtat har nu flyttat ur plånboken för en central plats
i min prylhylla.

Jag älskar er, mina underbara barn!

Ta hand om varann och njut av en skön onsdag.

(Ramen är målad med krackeleringskräm och vit snickerifärg)

3 kommentarer:

Katarina sa...

Vad varm jag blir i hjärtat när jag läser det här men känner samtidigt ett litet hugg av saknad av att jag inte har några egna barn. Ha en bra dag. Kram kram

Susy sa...

Så otroligt fint!
Man blir rörd!!!

KRAM SUSY

Pysselpalatset sa...

Hej igen... Du den där crackeleringskrämen.. är det panduros??? Ska måla ett gammalt skrivbord... o det borde finnas i stärre förpackningar... vet du???
j