onsdag 2 mars 2011

Vårkänslorna är på G!

I morse när jag klev upp möttes jag av solen.
Helt underbart naturligtvis!
Vårkänslor = väcka halvdöda Pelagoner.

Så innan jag gick till jobbet gick jag ut i
förrådet för att hämta in min papperskasse
med 4 Pelagoner. Dom har stått på betonggolvet
sen den 30 november utan en droppe vatten....
Så här ser dom ut nu:
Vad tror ni, har jag en chans att få
dom så här fina igen?
Svårt att tro nu, men jag har lyckats förr.
Det jobbiga är bara att stå ut med fula plantor inne nu.

Heja våren du är på gång!
Me love.

4 kommentarer:

annannadesign sa...

Du lyckas nog! Värre har jag sett... och lyckats med. Undrar just om jag sparade några i höstas - får nog ge mig ut i förrådet och kolla:)
Kram!

Katarina sa...

Saklart du klarar av det. Du kan ju allt:) kram kram

Malin sa...

De blir nog lika fina igen efter lite TLC från dig! Ha en bra helg vännen!

Pysselpalatset sa...

Visst kommer de att klara sig... Klipp ner ,ge dem lite ny jord några centimeter uppeppå... och lite gödning i vattnet...dem och vips så har du nya friska plantor... kramen J