tisdag 19 april 2011

Ny layout

I lördags när jag var på scrapmara var en av
utmaningarna/tävlingarna att använda en
blomteknik som demades under scrapmaran.

Den blomtekniken var att göra blommor av kaffefilter.
Jag gjorde tre stycken till denna LO som är med 35:e :-).
På baksidan av alla mina LO:n har jag skrivit
datum,
var jag gjorde den och numret.

Jag vann denna tävling som Oppio Scrapbooking sponsrade.
(Tack till er som röstade på mig!)



Idag har det varit en fantastisk dag.
Jag och mina kolleger packade lunch och mellis
och åkte till Nyckelviken.
Vädret var helt perfekt och vi njöt av lek,
korvgrillning och djurklappning.
Underbart jobb man har!!!

Ta hand om er och njut av vårvädret!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Underbar LO och han är så rund och go på bilden. Kramelikram

Susy sa...

Undebart vacker LO!

Visst blir man glad av vädret!
Det är ljuvligt!
Hoppas påsken blir bra!
KRAM PÅ DIG OCH TREVLIG PÅSK!
SUSY