lördag 2 april 2011

Scrapping är som balsam för själen!

Idag ska jag vårda min själ!
Jag skall scrappa hela dagen å kvällen med underbara vänner.
Förhoppningsvis skapar jag något också.
Med alla dessa härliga tjejer omkring mig så är det
så svårt att koncentrera sig på att skapa.
Mycket skratt å prat blir det. 

Metrologerna hade lovat fint väder i Stockholm idag,
men
nu i skrivande stund är det helt igenmulet.
Men det är klart det var ju faktiskt 1 april igår.
Jag som hade hoppats på att vi skulle kunna sitta
ute i vårsolen och fika
under dagen.

Man vet aldrig, kanske kanske solen kommer.

Ha en underbar lördag.
Det skall jag ha!

2 kommentarer:

Nina sa...

Hej Vännen
Du har något att hämta på min blogg.

Susy sa...

Ha en riktigt bra dag Carina!
Hoppas ni får det helt underbart!
Vill se allt du har gjort sedan!!!!

KRAMIS SUSY