tisdag 5 april 2011

Syskonkärlek

Denna LO gjorde jag i lördags.
Jag har använt wellpapp, band, frystejp, blommor i
olika modeller, chipboards, pearlmaker, charm, band och
mycket crackle paint.
Jag hade först sytt fast wellpappret på ett
annat papper och satt dit alla saker plus färgen
när jag känner att pappret är tokfult och att
färgen är fel mot pappret.
Så jag lät det torka lite och sen klippte jag
bort allt och tog fram detta rosa Magnoliapapper.
Det blev stor skillnad vill jag lova, tur att jag bytte,
den hade hamnat i sopkorgen annars.

Året är 1970 och det är julafton.
Min älskade lillebror å jag.
Det är svårt att se på bilderna, men det är mycket färg.
Innan fotot sattes dit så sprayade jag lite
Distress vintage photo över alltihop.

Imorgon visar jag ett grattiskort.

4 kommentarer:

Malin sa...

Vad fint det blev! Bra att du bytte papper. Detta blev mycket bättre!

Jenny sa...

mmmm, vad vackert.

Må gott/ Jenny

Katarina sa...

Jag såg inte det andra pappret med det här blev ju såååå fint. Vilken underbar bild, ni är så otroligt söta tillsammans. Du är så enormt duktig. Kram kram

Susy sa...

Jätte vackert, som vanligt!
Lo är du en mästare på!
KRAM PÅ DIG!
SUSY