söndag 3 april 2011

Tack!

Vill bara säga Tack för igår!
Vilken härlig dag å kväll vi hade.
Så inspirerande att tillsammans med vänner
få sitta ner och skapa.

Jag gjorde några kort och en LO.
Bland annat detta.

Nu till något annat..... min laddare till min dator
har gått sönder:-(
Inte bra då jag har en del att göra idag.

Nu sitter jag med jobbdatorn i knät.
Det funkar ju också visserligen.
Men jag har alla mina grejer på den andra
så det blir att åka och köpa ny laddere.
Hoppas inte de är något problem, för jobbdatorns
laddare fungerar icke.



Trots att jag scrappade så mycket igår är jag
faktiskt sugen på att fortsätta idag.
Men vi får se vad tiden räcker till.
Jag har en hel del annat att fixa.

Ha de!

1 kommentar:

Katarina sa...

Ja det var mysigt. Vad trist när sladden gått sönder. Kramelikram