måndag 25 april 2011

Tävlingsbidrag

Jag blev så in i norden scrapsugen igår.
Men saknade inspiration.
Så jag surfade runt bland olika scrapbloggar.
Hamnade då
här.
På Kristinas scrapbooking som har en tävling.

Jag har aldrig varit med och tävlat på webben förut.
Så för att utmana mig själv så har jag nu
skickat in ett bidrag.
Det är en påskkort skiss som man skall inspireras av.

Här är min tolkning:

 Jag har använt en brun papperspåse som bas, papper från
Pion Design, diverse blommor, charm och bling.


Man kan dra ut ett kort som ligger inuti påsen/kortet.


 Baksidan:

Hoppas ni får en härlig annandag påsk!
Kram /Carina

3 kommentarer:

Katarina sa...

Det här kortet har de verkligen lyckats med. Ursnyggt. LYcka till i utmaningen. Kramelikram!

Susy sa...

Underbart kort!
Lycka till!
KRAM SUSY

annannadesign sa...

Klart du vinner! Ursnyggt! Gillar färgerna och den snygga öppningen!
Kram!