söndag 17 april 2011

Underbara lördag

Igår packade jag och mina vänner bilen proppful
(å då menar jag verkligen proppfull) med våra scrapsaker.
Vi var uppe före tuppen och åkte på Scrapmara.
En lång, rolig, skön, inspirerande och kreativ dag och kväll.

Jag fick faktiskt några alster gjorda :-).
Bland annat denna ask.



Asken var ett bidrag i en tävling.
Det var många fina askar med.
Jag vann, så otroligt och roligt.

I veckan kommer fler bilder från det jag skapade
under lördagen.

Nu skall jag ut och göra snyggt ute
med min högtryckstvätt.

Ha en underbar vårig söndag!

5 kommentarer:

Nina sa...

Super fin..... undrar hur du får så fina fotobilder och hur får du dit ditt namn ???
Ha en trevlig Söndag & du Tack för trevligt sällskap i går

Susy sa...

Så makalöst vacker ask, förstår att du vann! GRATTIS!

KRAM PÅ DIG!
SUSY

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Nina - Bra kamera med bra objektiv :-)
Sen använder jag just nu programmen Picasa och Photoscape och redigerar i. Har du Photoshop är det bäst.
Å tack själv!

Susy - Tack tack!

Katarina sa...

Tack älskade vän för en underbar dag och kväll. Hade det så mysigt med er och de andra deltagarna. Asken är underbar och inte konstigt att du vann, det andra du gjorde är lika vackert det.

annannadesign sa...

Det klart du vann! Sååå fin! Tack för en underbar dag - tur man har så härliga vänner - och tur att vissa vänner har så stor bil:)
Kram!