måndag 9 maj 2011

Spara i favoriter

Jag fick ett mejl, någon gillar min blogg och undrar
varför jag uppdaterar bloggen så sällan.....
Hm, tänkte jag, så jag himla sällan är det väl inte.

Kanske finns det fler som har samma tanke eller problem.

 Det visade sig att denna någon hade
sparat min bloggadress i favoriter på ett felaktigt sätt

(om man inte bara vill följa ett visst ämne).
Väldigt svårt att förklara detta i skrift upptäcker jag nu.

Men det jag menar är att se till att spara era favoritbloggar
på rätt sätt. Endast bloggadressen skall stå
i adressfältet, t ex http://mittpysselahem.blogspot.com.

Alltså inte t ex http://mittpysselahem.blogspot.com/search/label/Landet
för då kommer du bara till de inlägg som bara gäller ett visst ämne.
Vill man följa hela bloggen så se till att adressen är rätt :-)

Hoppas ni vill följa min!
kram
/Carina



3 kommentarer:

Katarina sa...

Såklart jag följer och tänker fortsätta följa din underbara blogg. Kramelikram darling!

Pysselpalatset sa...

Här ligger den rätt... så jag ser varje ord och bild... Men stundom har det hänt att jag glömt scrolla upp till toppen av sidan när jag sparar den och då blir det som du säger....Ska in till kidsen i dag och busa lite... vi hörs.kram J

Ingela sa...

Hej!

Så trevlig blogg du har. Jag älskar, som jag har förstått, samma stil som du dvs fransk-dansk lantstil och shabby chic. Jag lägger mig som följare och ser fram emot att besöka dig igen. Gör gärna ett besök hos mig när du är ute i cyberspace.

Kram Ingela