fredag 24 juni 2011

Gäst DT hos Pyssloteket

För en tid sedan fick jag frågan om att vara Gäst-DT
hos Pyssloteket.
Wow, vilken utmaning, jag hoppade givetvis på.
Dock har det tagit tid innan jag hunnit med att påbörja min utmaning. Men nu har livet lugnat ner sig och jag känner mig redo.
Så nu skall jag under några veckor försöka inspirera
till ännu mer skapande.

Det första jag gjorde av materialet jag fick av
Anna på Pyssloteket var
detta kort som är gjort av kaffefilter.






Det är ju midsommarafton idag och då vill
jag önska alla en skön,
avkopplande och mysig helg!

5 kommentarer:

Katarina sa...

Otroligt vackert, gillar den jättemycket. Trevlig midsommar. Kram kram

Susy sa...

Underbart snyggt, och grattis till gäst DT uppdraget!!!!

KRAM SUSY

Malin sa...

Vad kul Carina! Och kortet var som allt du gör - fantastiskt!

annannadesign sa...

Vilken glad överraskning! Hon kunde inte valt en bättre gäst-DT!! Hoppas din midsommar varit bra:)

Kram på dig!

Ninni sa...

Vilken stålande idé med ett kaffefilter och så fantastiskt snyggt dekorerat.

Kram Ninni