söndag 12 juni 2011

Kollar min blogg.....

.... och inser att det gått en hel vecka sedan jag uppdaterade....

I fredags var sista studentuppvakningen för min del.
En mycket intensiv tid har nu snart passerat. På onsdag har vi skolavslutning (mitt jobb), efter det finns tid att återhämta
sig, varva ner, träffa vänner, göra utflykter, scrappa och
mycket mer.

Men framför allt börjar men ju längta efter semester, tyvärr dröjer det lite innan jag blir ledig. Hoppas vädret fortsätter visa sig från den bästa sidan så länge, allt går mycket lättare och
kvällarna går att utnyttja till härliga stunder utomhus.

Här är ytterligare ett studentkort jag gjort.
En liten tag att fästa på paketet som var en plåtask.



Jag har gjort några kort till med dessa Maja Design papper.
Är faktiskt lite trött på dom nu efter studenttider.

Jag hade plockat ihop och lagt undan dom när jag kom på att
jag
lovat göra ett kort som sen ska ges bort i USA.
Önskemålet är att det skall vara något svenskt......

Bara plocka fram papprena igen och börja skapa.
Ni skall få se vad det blev en annan dag.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Tack för pratstunden, jag blir alltid på bra humör efter att jag pratat med dig. Superläcker tag. Vi hörs och ses snart hoppas jag. Kram kram

Susy sa...

Super snyggt!!!

KRAM PÅ DIG!
SUSY

Ås@s Pyssel sa...

Du är så duktig! :)
Kram Åsa