torsdag 2 juni 2011

Nu är jag tillbaka

Jag har varit borta från bloggande och
surfande de senaste veckorna.
Så nu har jag många bloggar att titta in till :-)
Men även uppdatera min egen blogg lite oftare.

Den största orsaken till bortfallet är
studenttider.

Igår tog min yngsta son studenten.
Vädret blev perfekt trots lite regn på morgonen.
En otroligt lyckad dag på alla sätt och vis.

Älskade Thom, grattis, för fy f** va du e bra! 

Så här ser kortkuveret ut som han fick.




Senaste veckorna har varit tokintensiva så
idag skall jag göra så lite som möjligt.
Lampan lyser ute, så det blir en slappardag
i badenbaden stolen med kall dryck och
några olästa inredning och scraptidningar.

Ha en härlig dag!
 

1 kommentar:

Katarina sa...

Vilket supervacker kort du gjort till Thom.

Vad skönt att allt gick bra bra med studentuppvaktingen. Jag tänkte på er igår att ni hade otroligt tur med vädret, allt blir så mycket lättare när det är fint väder. Vad skönt att bara vara idag och inte göra ngt speciellt, det behöver du. Jag ska till stan på dan och ikäll ska jag till syrran o svågern då släkt har kommit ner från Lingbo till dem så det blir kanske grillat. Vi får höras. Många kramar Katarina