tisdag 28 juni 2011

Underbara små...

...händer och fötter.
Grannens lilla flicka mötte mig med blommor när jag kom
hem från jobbet idag.
Man blir så rör och lycklig av de små händerna
som så lyckligt lämnar över egenhändigt plockade
blommor från trädgården.
Tack lilla T du gjorde min dag!
Igår kunde jag inte låta bli att fota grannens nya stövlar,
storlek 19 från POP, hur gulligt är inte det!

Undrar vad jag lider av?
(Nä oroa er inte, jag vill INTE ha småbarn igen...
men dom är sjukt goa att ha inpå knuten ändå).

Ha en varm, solig och härlig vecka, det skall (har)
jag på jobbet :-).
Kram
Carina


2 kommentarer:

Katarina sa...

Vad härligt med en sådan liten granne som kommer och hälsar på, skulle också vilja ha en sådan liten som kommer då och då. Kram kram

Pysselpalatset sa...

Oj så sött, kommer ihåg dina vita tofflor... och jag har trånat sedan dess... en himla mycke penningar kostar de ju!!!! Men förut köpte jag röka utan att blinka... Ja, gör allvar av din tanke och kom hit... Men jag har stängt vecka 28-29-30... Annars öppet torsdag 10-19 fred. 10-18. lördag 10-14... kramen J