måndag 1 augusti 2011

Back in town

Vistelsen på landet är slut för denna gång.
Total avkoppling, avskuren från verkligheten i
dom Jämtländska skogarna.
Nä så illa har det inte varit men nästan...

Nu är jag hemma och har börjat packa upp och sätta mina
loppis och auktionsfynd på plats.
Zinkbaljan är jag så glad över.
Den skall pryda min trädgård när jag lagt lite nya
plattor. Bilder kommer vid senare tillfälle.

När jag/vi hade renoverat (lister och socklar dock kvar att göra)
ett av rummen på landet saknade jag ett bord
framför fönstret. På en auktion fyndade jag bordet ovan.
Passade perfekt!
Sen tidigare vet ni att jag är tokig i skrin och askar.
Detta skrin blev mitt för 20 kr.
Står på "nya" bordet på landet.
Kanon att ha sina sommarsmycken i.

Nu tillbaka till tvättmaskinen.....
Tjingeling!

1 kommentar:

annannadesign sa...

Vilka fynd! Snyggt med bordet ihop med.lampa och skrin! Kram! AK