tisdag 6 september 2011

Bokmärke

Redan tisdag kväll och 6 september.......... det är turbo fart
på tiden nu.

 Efter en loppisrunda i lördags var jag så skaparsugen.
Har en tid funderat på att göra ett bokmärke
till en riktig bokmal.

Så jag började, här är den första som fick bli ett prov.


Men så himla kul att göra.
Dom är ju inte så stora så det gick ju
ganska snabbt.
Det blev några till, alla får ni inte
se nu. De kommer vid annat tillfälle.

Dessa två blev till mina kompisar.
(ja, dom har samma namn... det är enklare så... :-))




Ha det bäst tills vi hörs igen!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Underbara allihop, vilka fina presenter. Kramelikram K

Annelie sa...

..och en av de lyckliga kamraterna var jag, tack än en gång gumman, kramisar <3

Strömstad Scrapbooking sa...

Du är ju ett riktigt proffs! Hur får du till allt?? Svår fråga kanske ;) men jag är svårt imponerad...
Själv har jag gjort årets första julkort.. Lägger till mig som följare och du hamnar i min sidebar.
Kram från Anna i Strömstad